E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

.

 

با توجه به اطلاعیه مندرج در سایت دانشگاه ، آخرین مهلت تحویل پروژه و فرمهای کارورزی و کاربینی روز چهارشنبه 29 دیماه ساعت 15 اعلام شده است.

 

توجه به موارد زیر بسیار مهم و ضروری است:

1- حضور دانشجویان سه درس فوق در تاریخ اعلام شده ضروری است و عدم حضور دانشجویان، به منزله درج نمره صفر برای دانشجو میباشد.

2- دانشجویان درس کاربینی در صورتیکه گزارش درس کاربینی خود را قبلا ایمیل کرده اند، لازم است فرمهای زیر را پرینت و تکمیل نموده و در روز 29 دیماه با خود همراه داشته باشند.

 

3- دانشجویان درس کارورزی در صورتیکه گزارش درس کارورزی خود را قبلا ایمیل کرده اند، لازم است فرمهای زیر را پرینت و تکمیل نموده و در روز 29 دیماه با خود همراه داشته باشند.

دانلود فرم خام کارورزی     


4- تمامی دانشجویان درس پروژه ضمن حضور در روز 29 دیماه، باید آمادگی دفاع از پروژه خود را داشته باشند. برای جلسه دفاع حتما یک نسخه پرینت از کل متن پایان نامه شامل تمامی صفحات(بدون گالینگور) را همراه داشته باشند. تهیه فایل پاور پورینت میتواند به دفاع دانشجو و نمره دفاعیه کمک کند. لذا دانشجویان سعی کنند در فرصت باقیمانده نسبت به تهیه این فایل اقدام نمایند. ضمنا جهت ارائه سعی کنید از لب تاب شخصی استفاده نموده و لذا همراه داشته باشید.

 

5- دستورالعمل تدوین گزارش پایان نامه در این فایل تنظیم شده است.

 

6- دانشجویان درس پروژه تنها در صورتی اجازه گالینگور پایان نامه خود رادارند که مورد تایید بنده باشد ( چه از طریق ایمیل و چه در جلسه دفاعیه روز 29 دیماه) لازم بذکر است تمامی دانشجویان موظف به گالینگور کردن پایان نامه بعد از تایید بنده میباشند ...آخرین مهلت تحویل گالینگور پایان نامه روز دوشنبه 4 بهمن به بنده در دانشگاه میباشند که ساعت آن متعاقبا اعلام خواهد شد. دانشجویانی که تا این تاریخ پایان نامه مجلد(گالینگور شده) خود را تحویل ننمایند، هر چند نمره آنها در سامانه سجاد ثبت شده باشد، در بازه تغییرات نمرات،7نمره از نمره پروژه آنها کسر خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">