E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

قابل توجه دانشجویان درس کاربینی

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ

موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید: 

 


1- نمرات دانشجویان مقطع کاردانی امروز-دوم تیرماه- ساعت 18 ( در وبلاگ) اعلام و ساعت 21 وارد سامانه سجاد خواهد شد و پس از این زمان امکان هیچ گونه تجدید نظر و تغییری وجود ندارد. (لطفا توجه ویژه بفرمایید که دانشجویان مقطع کاردانی!)


2- نمرات دانشجویان کارشناسی در روزهای آینده -فردا یا پس فردا- در وبلاگ اعلام خواهد شد.


3- دانشجویان چنانچه اعتراضی به نمره خود دارند صرفا در همین بازه زمانی - ساعت 18 تا 21 روز دوم تیر-اعلام کنند. چون پس از آن امکان تغییر وجود ندارد.


4- دانشجویانی که مراحل زیر را انجام نداده اند انتظار نمره مناسب را نداشته باشند:


4-1 عدم حضور در جلسه بازدید از محل کاربینی و شرکت مورد نظر
4-2 عدم ارائه فرم تعهد امضا شده
4-3 عدم ارائه فرم ارزیابی
4-4 عدم تکمیل فرم گزارش تکمیل شده
4-4 کپی و تشابه فرم گزارش با دیگردانشجویان
4-5 محتوای ضعیف، محدود و بی ارتباط به محل کاربینی

لازم بذکر است تمامی این فرمها از وبلاگ قابل دریافت بوده و کسانی که هنوز این فرم ها را ارسال نکرده اند حداکثر تا ساعت 14 ظهرامروز دوم تیر (البته با کسر نمره )ارسال نمایند.(ضمنا حتما فرم گزارش باید ارسال شود و گزارش نوشته شده به صورت متنی در هر قالبی غیر از -قالب فرم گزارش- به هیچ وجه پذیرفته نیست)


5- با توجه به اینکه تعداد محدودی از دانشجویان موفق به حضور در محل کاربینی نشده اند، و با توجه به اعلام زودهنگام بازدید از محل کاربینی که توصیه اموزش دانشگاه بود، برای دانشجویانی که در محل کاربینی شرکت نکردند نمره صفر منظور نخواهد شد.

ولی با توجه به اینکه این دانشجویان موظف بودند به سایت دانشگاه و وبلاگ بنده سر بزنند و با وجود دهها کانال تلگرام و عصر ارتباطات و ...و اعلام روز و آدرس کاربینی حداقل سه یا چهار روز قبل مطلع نشدند، صرفا نمره حضور در محل کاربینی به آنها تعلق نخواهد گرفت.


6- بدلیل مهلت ارسال نمره برای دانشجویان کاردانی تا امروز دانشجویان محترم سعی کنند از طریق تلگرام و وبلاگ در جریان آخرین اخبار قرار گیرند. 


7- لطفا به سایر دانشجویان نیز اطلاع رسانی کنید.


موفق باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۲

نظرات  (۱)

۰۲ تیر ۹۵ ، ۲۱:۱۷ مهدی پور اللهیار
با سلام و احترام 
پوزش بابت تاخیر فرم پرسشنامه به ایمیل شما ارسال گردید لطفا مطالعه بفرمایید 
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">