E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

مهم: قابل توجه دانشجویان درس شبکه های بی سیم

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ق.ظ

1- امتحان پایان ترم از سری اول و دوم تمرینات خواهد بود.

2- با توجه به تاخیر در ارائه تمرین سری دوم ، نیازی به تحویل تمرینات سری دوم توسط دانشجویان نیست.

3- امیداست پاسخ هر دو سری اول و دوم تمرین گذاشته شود. باتوجه به زمان کم باقیمانده تا امتحان پایان ترم و در صورتیکه زمان این اجازه را نداد دانشجویان میتوانند هر سوالی را که مشکل دارند در پست مربوط به هر سری تمرین بپرسند.

4- بیشتر سئوالات سری دوم در کلاس توضیح داده شده است و به منبع دیگری نیاز نیست ولی در عین حال فایل هایی که در کلاس ارائه شده، به پست های قبل منابع اضافه شده است.

5- تمامی دانشجویان موظف هستند پروژه خود را به صورت شفاهی و کلاسی ارائه کنند. دانشجویانی که موفق نشده اند یا هنوز موضوع انتخاب نکرده اند تا 27 خرداد فرصت دارند اقدام نمایند. دانشجویانی که هنوز ارائه نداشته اند برای ارائه پروژه خود در روزهایی که در دانشگاه حاضر هستم میتوانند پروژه خود را با هماهنگی قبلی ارائه نمایند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">