E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

قابل توجه دانشجویان کارورزی

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ق.ظ
دانشجویان محترم درس کارورزی1  مواردمندرج در ادامه مطلب را با دقت مطالعه نموده و از مراجعه حضوری به اینجانب یا آموزش دانشگاه جدا خودداری فرمایند. 

  اطلاعیه مهم درس کارورزی1  -دانشجویانی که از طریق ایمیل ، مشخصات محل کارورزی و سایر مشخصات خواسته شده (در اطلاعیه سه شنبه 10 آذر) را ارسال نموده و ایمیل تایید دریافت نموده اند، در فرصت باقیمانده تا پایان ترم جاری نسبت به اتمام دوره کارورزی خود اقدام نمایند.

 قابل ذکر است دانشجویانی که هنوز محل کارورزی انتخاب نکرده و ایمیلی ارسال ننموده اند، چنانچه تا پایان آذر ماه (30 آذر 94) ایمیل تایید از اینجانب دریافت نکنند، نمره کاروزی آنان از 18 محاسبه خواهد شد.      


 وظایف دانشجو پس از اتمام دوره کارورزی

    دانشجویانی که دوره کارورزی آنان به اتمام رسیده است، حتما موارد زیر را انجام دهند:

 1- اطلاع به اینجانب مبنی بر اتمام دوره کارورزی از طریق ایمیل

 2- تحویل فرم های تکمیل شده و امضا شده زیر به صورت حضوری به اینجانب همراه با امضای خود دانشجو  و امضای مربی محل کارورزی (تمامی فرم ها به صورت منگنه شده فقط داخل یک کاور پلاستیکی ساده قرار گیرد.)

 

* قابل ذکر است منظور از مدرس، استاد درس کارورزی(اینجانب) و مربی کارورزی مسئول مستقیم دانشجو در محیط کارورزی میباشد. * دانشجو باید شخصا و به صورت حضوری فرمهای فوق را تحویل اینجانب نماید و از سایر افراد تحویل گرفته نخواهد شد. * تحویل کپی موافقت نامه و معرفی نامه از دانشگاه و محل کارورزی به اینجانب ضروری نیست.      :::::   گزارش کارورزی  ::::::::   علاوه برموارد فوق لازم است گزارش کارورزی (فقط از طریق ایمیل ) به شرح زیر تحویل اینجانب گردد.   1-خلاصه گزارش کارورزی در حدقل 15 و حداکثر 20 صفحه به صورت تایپ شده  و تنها از طریق ایمیل در دو نسخه Word و PDF حداکثر تا تاریخ 30 دی برای اینجانب ارسال گردد. لذا تاکید میشود : پرینت گزارش کارورزی به هیچ وجه لازم نیست. گزارش کارورزی در CD نیز پذیرفته نیست و فقط از طریق ایمیل ارسال گردد.

 2- گزارش کارورزی باید شامل تمامی فعالیتهایی که در محل کارورزی انجام شده به قلم خود دانشجو و در قالب مناسب حتما به صورت تایپ شده  تنظیم گردد. قابل ذکر است تاکید میشود مطالب موجود در گزارش باید حتما حاوی: معرفی کامل محل کارورزی نقش دانشجو در محل کارورزی و شرح فعالیتهای محول شده به دانشجو شرح مراحل انجام کار شرح تجهیزاتی که دانشجو در محیط کارورزی با آنها آشنا شده شرح آموخته های جدید دانشجو در محیط کارورزی باشد.

 3- قابل ذکر است این گزارش سهم عمده ای در نمره دانشجو داشته و چنانچه گزارش منعکس کننده فعالیت های دانشجو در محیط کارورزی نباشد و  یا کپی منابع اینترنتی و ...یا مطالب غیر مرتبط با کارورزی باشد، موجب افت شدید نمره درس  کارورزی خواهد شد.

 4- گزارش باید شامل مقدمه، متن مناسب و در نهایت نتیجه گیری باشد. در صفحه اول، آرم دانشگاه ، نام دانشجو و شماره دانشجویی، عنوان درس کارورزی، نام استاد و نام محل کارورزی و تاریخ تهیه درج شود.


 5-ارائه عکس از تجهیزات و دستگاه ها و قطعاتی که دانشجو در محل کارورزی با آن سروکار داشته (با کسب مجوز از سرپرست کارورزی یا مربی)درگزارش کارورزی موجب افزایش نمره خواهد بود. قابل ذکر است درج عکس از افراد یا خود دانشجو و یا استفاده از عکسهای موجود در اینترنت ممنوع بوده و موجب کسر نمره خواهد بود. (صرفا عکس از تجهیزات و وسایل)  

6- - نمره نهایی درس کارورزی بر اساس  غنای علمی و محتوای گزارش ارتباط موضوع و محل کارورزی با رشته تحصیلی   میزان یادگیری دانشجو تکمیل بودن فرمها حضور مستمر دانشجو در محیط کارورزی محاسبه خواهد شد.   موفق باشید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">