E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

اطلاعیه کارورزی

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ
بسمه تعالی قابل توجه دانشجویان درس کارورزی  بنا بود کلاس توجیهی کارورزی در روز پنج شنبه 28 آبان برگزار شود و متاسفانه بدلیل عدم اطلاع رسانی مناسب یا عدم استقبال دانشجویان این کلاس برگزار نشد. با توجه به زمان اندک باقیمانده برای کارورزی، لازم است دانشجویان این درس روز شنبه مورخ 30 آبان 94 ساعت 14:30 در کلاس توجیهی که در طبقه همکف دانشگاه در یکی از کلاسهای 104,105 و .. برگزار میشود شرکت نمایند. دانشجویانی که در این روز و ساعت کلاس داشته و یا مشکلی برای شرکت دارند روز پنج شنبه 5 آذر همان هفته قبل یا بعد از  ساعت درس شبکه های کامپیوتری خودم به بنده مراجعه نمایند.  در صورت عدم شرکت در کلاس توجیهی یا مراجعه در روز پنج شنبه 5 آذر نمره صفر برای دانشجو منظور خواهد شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">