E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

🔹در ایران ۲‌هزار و ۶۴۰ دانشگاه وجود دارد درحالی که چین تنها ۲‌هزار و ۴۸۱ و هند هزار و ۶۲۰ دانشگاه دایر کرده است.

🔹 حالا تعداد دانشگاه‌ها در اغلب کشورهای پیشرفته جهان زیر ۵۰۰ دانشگاه است به‌طوری که آلمان ۴۱۲، انگلیس ۲۹۱، کانادا ۳۲۹، ایتالیا ۲۳۶ و هلند ۴۲۳ دانشگاه دارند.

🔹 این تعداد دانشگاه در ایران، حدود ۵‌ هزار‌ میلیارد تومان از بودجه کل کشور را می‌بلعد و نزدیک به ۵۰‌درصد از جمعیت بیکار کشور را تولید می‌کند.

🔹در ‌سال ۸۰،حدود دو‌میلیون و ۲۰۰‌هزار نفر در کنکور شرکت کرده‌اند که این جمعیت به ۸۰۰‌هزار نفر در‌ سال 95کاهش یافته است.این درحالی است که برخی کشورهای اروپایی نظیر نروژ، سوئد، دانمارک، فنلاند و ... زیر ۱۰۰ دانشگاه باکیفیت تأسیس کرده‌اند.

🔹اگرحوزه های علمیه را به لیست دانشگاههای ایران اضافه کنیم میتوان گفت ایران بزرگترین تولیدکننده مدرک تحصیلی است.

🔹این درحالیست که 80درصدوزیران کابینه انگلیستان فقط مدرک لیسانس دارند. درایران موج دکتراگرفتن وپشت میزنشستن مدتهاست به راه افتاده است؛ اما دیگر میزی برای فتح کردن باقی نمانده است ؛ خیل عظیم مدرک به دستان ، لشگر بزرگی از افراد ساخته است که توقع بالا دارند و مهارت شغلی کم ؛ وهر روز این لشگرمدرک به دست تعداد افسردگان کشور را افزایش می دهد ؛

🔹 افسردگی رابطه مستقیمی با توقع برآورده نشده از محیط زندگی دارد و مدرک سازی بی رویه ، به جای شاغل ، افسرده می سازد ، باید حالا به فکر مدرک زدایی از آینده جوانان ایرانی بود ؛ اگر این اتفاق نیفتد، باید نسل بعدی را نسلی افسرده و پر توقع پذیرفت ، توقعی که هیچ نسبتی با شرایط زیست این ادم ها ندارد ، مدرک زدایی اتفاق نیفتد ، ایران تاب پیشرفت نخواهد داشت ؛ هرگز./ منبع: کلیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۳