E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

1456312391150_117239.jpg

گروهی از دانشمندان کامپیوتر و مهندسان برق دانشگاه واشنگتن ثابت کردند که امکان انتقال داده‌ها از طریق وای- فای با مصرف انرژی 10 هزار برابر کمتر از روش معمولی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خراسان، مزایای استفاده از وای- فای این است که اولا می‌توان همه جا با لپ‌تاپ ارتباط برقرار کرد همچنین برقراری تماس از تلفن‌های هوشمند و تماشای آنلاین فیلم را بدون سرویس سلولی امکان‌پذیر می‌کند و علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین می‌توانند در میدان نبرد به مبارزه با دشمنان مجازی بپردازند اما از معایب وای- فای می‌توان به مصرف قابل توجه انرژی اشاره کرد.

اکنون، گروهی از دانشمندان کامپیوتر و مهندسان برق دانشگاه واشنگتن ثابت کردند که امکان انتقال داده‌ها از طریق وای- فای با مصرف انرژی 10 هزار برابر کمتر از روش معمولی وجود دارد.

همچنین انرژی مصرفی این سیستم جدید وای- فای 1000 برابر کمتر از انرژی کارآمد پلت فرم‌های ارتباطی بی‌سیم موجود مانند بلوتوث است.

مقاله‌ای که به معرفی این سیستم پرداخته در سیزدهمین همایش طراحی و پیاده سازی سیستم‌های شبکه‌ای USENIX در ماه مارس ارائه شد.

همچنینMIT Technology Review ، این تکنولوژی را جزو یکی از 10 تکنولوژی برتر 2016 برگزید.

شایم گولاکوتا، دستیار نویسنده و استادیار علوم کامپیوتر و مهندسی دانشگاه واشنگتن، اظهار کرد: ما به دنبال دستیابی به فناوری وای- فای بدون مصرف انرژی بودیم.

وی در ادامه گفت: ما موفق به طراحی سیستم وای- فای با مصرف انرژی 10 هزار برابر کمتر شدیم و این بهترین نسخه موجود است که وای- فای منفعل اساساً آن را ارائه می‌کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰

نظرات  (۱)

۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۴ علی رحمانی پور
سپاس
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">