E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

اطلاعیه بسیار مهم درس کاربینی

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ

بازدید از محل کاربینی روز پنج شنبه 20 خرداد ساعت 16 برگزار میگردد .

نکات مهم:

1- ابتدا با توجه به توصیه معاونت محترم آموزش دانشگاه و لزوم برگزاری جلسه بازدید کاربینی در ایام قبل از امتحانات ترم، از اینکه دانشجویان عزیز ممکن است در ماه مبارک رمضان به زحمت بیافتند عذرخواهی میشود.


2- برای نظم بیشتر و عدم ایجاد مشکلات احتمالی، خواهشمند است راس ساعت در محل حاضر باشید. بدین منظور لازم است فرض کنید جلسه بازدید ساعت 3 و نیم برگزار میشود. مشکلاتی از قبیل پیدا کردن محل کارورزی، یافتن محل پارک و ...را پیش بینی کنید. ممکن است از ورود دانشجویانی که تاخیر دارند جلوگیری بعمل آید.)


3- رعایت نکات ذکر شده در جلسه توجیهی 9 خرداد، بسیار ضروری است. رعایت نظم محیط کاربینی و حفظ شئونات محل کاربینی و حاضر شدن به موقع در محل کاربینی، در نمره این درس تاثیر بسزایی دارد. 


4- برای مشاهده آدرس محل بازدید کاربینی به پست بعدی مراجعه نمایید. ضمنا رمز ورود، رقم پنجم تا نهم شماره دانشجویی (از چپ به راست) می باشد.


5- فرم های مورد نیاز :

6- ضمن تکمیل و پرینت فرم های فوق و امضای فرم تعهد، آنها را داخل یک کاور پلاستیکی ساده قرار داده و در تاریخ 24 خرداد 95 ساعت 11  در محل دانشگاه به اینجانب تحویل نمایید. (در فرم ارزشیابی فقط جدول اول را پر کنید.)


7- دانشجویانی که موفق به حضور در محل کاربینی نشوند یا فرمهای مذکور را تکمیل و تحویل ندهند، برایشان نمره صفر منظور خواهد شد.


8- با توجه به کافی بودن فرم گزارش، دیگر نیازی به گزارش 2- 5 صفحه ای جداگانه و مستقل که در جلسه توجیهی اشاره شد نیست.


9- هرگونه سوال یا  نظر خود را در بخش نظرات همین پست با ذکر نام و نام خانوادگی  ارسال کنید. به نظراتی که به صورت خصوصی ارسال شود پاسخ داده نخواهد شد.


10- لطفا به سایر دانشجویان اطلاع رسانی کنید.


موفق باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷

نظرات  (۱)

۲۷ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۳ فاطمه رستمی
سلام استاد خسته نباشید
صبحتون بخیر.
استاد من دانشجوی ترم آخر هستم و طبق اطلاعاتی که دریافت کرده بودم قرار بر این بود که بعد از اتمام امتحانات بازدید صورت بگیره و الآن اطلاع دادن که نمره صفر تعلق میگیره و واقعا این مسئله دردسر ساز شده برای من چون ترم آخر هستم.
ممنون میشم راهنمایی کنید.
مرسی
پاسخ:
سلام
وقت شما هم بخیر
با توجه به اعلام زودهنگام بازدید از محل کاربینی، برای دانشجویانی که در محل کاربینی شرکت نکردند نمره صفر منظور نخواهد شد.
ولی با توجه به اینکه موظف بودند به سایت دانشگاه و وبلاگ بنده  سر بزنند و با وجود دهها کانال تلگرام و عصر ارتباطات و ...و اعلام روز و آدرس کاربینی حداقل سه یا چهار  روز قبل، صرفا نمره حضور در محل کاربینی به آنها تعلق نخواهد گرفت.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">