E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

توضیحات مهم

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۲ ب.ظ

قابل توجه دانشجویان گرامی....

  • تمامی فایلها و اخبار مربوط به کلاس را شخصا و منحصرا از همین وبلاگ دنبال کنید.


  • جهت هماهنگی بیشتر ، از این به بعد رمز دسترسی به فایلها رقم پنجم تا نهم شماره دانشجویی دانشجویان این درس (از چپ به راست) می باشد.


  • ترجیحا تمام نکات، سئوالات و مشکلات مربوط به درس یا تمرین ها در بخش نظر (یا کامنت واقع در انتهای هر پست) همین وبلاگ با ذکر نام و نام خانوادگی و اسم درس مربوطه ارسال شود و اکیدا از ارسال نظر خصوصی خودداری نمایید. (نظرات خصوصی خوانده نخواهد شد ولی چنانچه موافق با انتشار نظر یا کامنت خود نبودید میتوانید ذکر کنید "منتشر نشود.")


  • در صورت ارسال ایمیل، در موضوع ایمیل حتما نام  و نام خانوادگی و درس مربوطه را ذکر نمایید. با توجه به تعداد زیاد دانشجویانی که این ترم با بنده کلاس دارند حتی المقدور از ارسال ایمیل خودداری نمایید مگر در موارد نظیر ارسال پاسخ تمرین یا ارسال پروژه ، ارسال از طریق ایمیل خواسته شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">