E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

تمرین سری اول و دوم درس مدیریت انتقال پیام

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ

توجه:

1- پاسخ تمرین هر دو سری صرفا در قالب فایل pdf به ایمیل بنده elecom90@gmail.com ارسال شود.

2- قابل ذکر است در موضوع ایمیل حتما نام و نام خانوادگی و نام درس دانشجو ذکر شود. ایمیل های فاقد نام و نام خانوادگی(در فیلد موضوع ایمیل) باز نخواهد شد.

3- هر گونه مشکل یا سوال صرفا در قسمت" نظر " همین پست ارسال گردد.

4- قابل ذکر است پس از مهلت تعیین شده، هیچ تمرینی از دانشجویان پذیرفته نخواهد شد.




تمرین سری اول

مهلت تحویل : 24 اردیبهشت 95


تمرین سری دوم

مهلت تحویل: 29 اردیبهشت 95

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸

نظرات  (۱)

۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۲ محمد رضائی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با سلام و احترام 
جناب ***** ** بزرگوار بنده از آموزش سوال کردم بابت اینکه کی سامانه باز میشه برای شما ، اما متاسفانه متاسفانه با برخورد فوق العاده بد و غیر محترمانه ی مسئول آموزش مواجه شدم که فرمودن به ما ربطی نداره !!!!!
 شما قضاوت کنید که من این وسط چطور باید به حقم برسم. در صورتی که مدارکم رو به آموزش ارائه دادم و غیبتم موجه شده. 

با توجه به اینکه مشابه این اتفاق در ترم گذشته هم برای سایر دانشجویان پیش اومده و اینقدر آموزش وقت تلف کرده تا نهایتا دانشجو به نمرش نرسیده !!!!
پاسخ:
سلام
اولا شما وظیفه ای نداشتید در مورد این مسئله با اموزش صحبت کنید و شاید علت برخوردشون هم همین بوده باشه
من خودم نمرات رو ارسال خواهم کرد
به شرط اینکه بمن فرصت بدید
از وقتی که گفتم ساعت 13 آخرین مهلت هست تقریبا همه دارن پیام میذارن! 
برای چندمین بار عرض میکنم که دانشجویان عزیز: اولا خونسردی تون رو حفظ کنید و ثانیا اجازه بدید من نمرات رو نهایی کنم
به آموزش هم مراجعه نکنید..دانشجویان این ترم اونقدر مزاحم آموزش شدن که خوشبختانه فکر میکنم دیگه ترم آینده برای من درسی نخواهند گذاشت!
باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">