E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)
E L E C O M 9 0

آموزش از راه دور برای رشته های مهندسی برق، مخابرات، الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، شبکه های کامپیوتری و مخابرات امن/رشته های کامپیوتر، سخت افزار نرم افزار هوش مصنوعی و ..حهت هماهنگی برای تدریس خصوصی مجازی و دریافت رمز فایلها با این ایمیل تماس بگیرید:
elecom90@gmail.com
اینستاگرام: elecom90

E L E C O M 9 0

آموزش دروس مهندسی برق از راه دور(مجازی)

ضمن تشکر از دانشجویان موفق این درس آقایان و خانمها 9009502192090096965218.590098678418894151000318 و آرزوی موفقیت برای آنها در تمامی مراحل زندگی و ضمن پوزش از اعلام دیرهنگام نمرات، لازم بذکر است  نمرات در کمال ارفاق تصحیح شده است. ارفاقهای این ترم فوق العاده و بی نظیر بوده است. ضمنا نمرات به آموزش ارسال شده و امکان تغییر نمره وجود ندارد. لطفا دانشجویان عزیز در خصوص تغییر نمره پیام، فاکس، اس ام اس و ایمیل و .... ارسال نفرمایند. همچنین برخی از دوستانی که در آستانه مشروطیت قرار دارند ضمن همدردی با این دوستان، لازم است ناگفته نماند که به همین دوستان بیشترین ارفاق شده است و چه بسا بدون ارفاق حتی امکان پاس کردن درس را هم نداشتند. ضمن اینکه هدف از این درس صرفا یادگیری دانشجویان بوده و نه صرفا ابزاری برای جلوگیری از مشروط شدن دانشجویان عزیز چه اینکه در طول ترم هشدارهای لازم داده شد. عموما دانشجویان حداقل 14 واحد در هر ترم انتخاب می کنند که قطعا برای جلوگیری از مشروط شدن ، تنها نمره درس طراحی مدارهای الکترونیکی ملاک نیست. برای همه دانشجویان عزیز آرزوی موفقیت دارم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">